Levanger videregående skole

Entreprenørskap i skole og utdanning: aktiv, praktisk og meningsfull læring
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Entreprenørskap i skole og utdanning: aktiv, praktisk og meningsfull læring
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • Lærebibliotek Kontor
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2015
Noter
  • I denne boken drøftes entreprenørskap i skole og læring. Entreprenørskap som læringsstrategi innebærer en aktiv medvirkning fra alle elever. Boken er inndelt i tre deler som beskriver og utdyper pedagogisk entreprenørskap gjennom tre perspektiver. Første og andre del beskriver hva pedagogisk entreprenørskap er, og hvorfor det kan være en god læringsstrategi i skole og utdanning. Tredje og siste del viser hvordan den enkelte lærer kan ta i bruk ulike metoder innenfor pedagogisk entreprenørskap. Leseren vil finne tips og beskrivelser av erfaringer som kan tas med i klasserommet. Den omtaler også hvilke utfordringer en kan møte i arbeidet med entreprenørskap i skolen. 1. utg. 2014 Har bibliografi, data om bidragsyterne
ISBN
  • 978-82-8314-056-9
Tilgjengelige
  • 0/2
Venteliste
  • 0 (0)
*00001602nam  22002531  4500
*00115709
*008                      a          00nob 2
*015  $a0457932$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-8314-056-9$bh.$cNkr 349.00
*08201$a371.3$zh$223/nor
*090  $c371.3$dE
*096  $aLærebibliotek Kontor
*24500$aEntreprenørskap i skole og utdanning$baktiv, praktisk og meningsfull læring$cAnne Selvik Ask og Inger Karin Røe Ødegård (red.)
*250  $a2. utg.
*260  $aKristiansand$bPortal$c2015
*300  $a212 s.$bkol. ill.
*503  $a1. utg. 2014
*505  $aHar bibliografi, data om bidragsyterne
*520  $aI denne boken drøftes entreprenørskap i skole og læring. Entreprenørskap som læringsstrategi innebærer en aktiv medvirkning fra alle elever. Boken er inndelt i tre deler som beskriver og utdyper pedagogisk entreprenørskap gjennom tre perspektiver. Første og andre del beskriver hva pedagogisk entreprenørskap er, og hvorfor det kan være en god læringsstrategi i skole og utdanning. Tredje og siste del viser hvordan den enkelte lærer kan ta i bruk ulike metoder innenfor pedagogisk entreprenørskap. Leseren vil finne tips og beskrivelser av erfaringer som kan tas med i klasserommet. Den omtaler også hvilke utfordringer en kan møte i arbeidet med entreprenørskap i skolen.
*650 1$aEntrepenørskap$0undervisningsmetoder$1371.3$2BS$2BS$9nob
*700 0$aAsk, Anne Merete Selvik$d1956-$ered.$jn.
*700 0$aØdegård, Inger Karin Røe$d1946-$ered.$jn.
*900 0$aSelvik Ask, Anne Merete$zAsk, Anne Merete Selvik$9nor
*900 0$aRøe Ødegård, Inger Karin$zØdegård, Inger Karin Røe$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt07.06.2024SkolebiblioteketLærebibliotek Kontor
Ex2Utlånt07.06.2024SkolebiblioteketLærebibliotek Kontor