Levanger videregående skole

Barnelitteratur: sjangrar og teksttypar
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Barnelitteratur: sjangrar og teksttypar
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Nynorsk)
Hylleplassering
  • 809 B
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
  • 2018
Noter
  • Boka rettar seg primært mot barnelitteraturstudiet i førskule- og allmennlærarutdanninga, og kombinerer litteraturteori med didaktiske og formidlingsperspektiv. Boka gir ei samla og brei framstilling av barnelitteraturfeltet. Barneboka blir plassert i forhold til kulturhistoria og til skiftande tider sine haldningar til barndommen. Boka har eigne kapittel om biletbøker, lyrikk, episke tekstar og fagbøker, eventyr, mytar, legender, segner og fablar, teiknefilm og masseproduserte barnebøker. Boka inneheld òg synspunkt på litteraturformidling i barnehage og skule. Teorien er illustrert med teksteksempel. Denne 4. utgåva er revidert og oppdatert med nye eksempel, og perspektiv på lesing som sosial eller individuell hending, samt barnets rolle som forteljar. Omtalen er utarbeidd av BS. 1. utg.: Oslo : Cappelen akademisk, 2000 Har bibliografi, notar, register
ISBN
  • 978-82-02-59447-3
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001691pam  22002651  4500
*00119556
*008                      a          00nno 2
*015  $a0545267$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-02-59447-3$bh.$cNkr 399.00
*08201$a809.89282$zh$223/nor
*090  $c809$dB
*100 0$aBirkeland, Tone$d1947-$jn.
*24510$aBarnelitteratur$bsjangrar og teksttypar$cTone Birkeland, Ingeborg Mjør og Anne-Stefi Teigland
*250  $a4. utg.
*260  $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2018
*300  $a229 s.$bkol. ill.
*440 0$aLNUs skriftserie
*503  $a1. utg.: Oslo : Cappelen akademisk, 2000
*505  $aHar bibliografi, notar, register
*520  $aBoka rettar seg primært mot barnelitteraturstudiet i førskule- og allmennlærarutdanninga, og kombinerer litteraturteori med didaktiske og formidlingsperspektiv. Boka gir ei samla og brei framstilling av barnelitteraturfeltet. Barneboka blir plassert i forhold til kulturhistoria og til skiftande tider sine haldningar til barndommen. Boka har eigne kapittel om biletbøker, lyrikk, episke tekstar og fagbøker, eventyr, mytar, legender, segner og fablar, teiknefilm og masseproduserte barnebøker. Boka inneheld òg synspunkt på litteraturformidling i barnehage og skule. Teorien er illustrert med teksteksempel. Denne 4. utgåva er revidert og oppdatert med nye eksempel, og perspektiv på lesing som sosial eller individuell hending, samt barnets rolle som forteljar. Omtalen er utarbeidd av BS.
*546  $aNynorsk tekst
*650 1$aBarne- og ungdomslitteratur$xHistorie og kritikk$1809.89282$2BS$9nor
*700 0$aMjør, Ingeborg$d1962-$emedforf.$jn.
*700 0$aTeigland, Anne-Stefi$d1962-$emedforf.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Skolebiblioteket809 B