Forfatter
Tittel 101 måter å lese leseleksa på: om lesing, lesebestillinger og tekstvalg
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter I denne boka presenteres 101 forskjellige lesemåter, alle utformet som konkrete og praktiske råd og opplegg. Oppleggene er forankret i aktuell forskning, og boka bygger bro mellom akademisk teori og klasserommets praksis. Forfatteren tar også opp spørsmålet om hva elevene bør lese, og diskuterer hvilke kriterier man kan legge til grunn ved valg av læreverk og litteratur i skolen. Omtalen er utarbeidet av BS.
1. utg. 2012
Har bibliografi, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001184nam 22002411 4500
*00121141
*008 a 00nob 2
*015 $a0280674$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-450-1205-7$bh.$cNkr 399.00
*08201$a372.41$zh$25
*090 $c372.41$dK
*100 0$aKverndokken, Kåre$d1947-$jn.
*24510$a101 måter å lese leseleksa på$bom lesing, lesebestillinger og tekstvalg$cKåre Kverndokken
*250 $a5. oppl.
*260 $aBergen$bFagbokforl.$c2015
*300 $a305 s.
*503 $a1. utg. 2012
*505 $aHar bibliografi, register
*520 $aI denne boka presenteres 101 forskjellige lesemåter, alle utformet som konkrete og praktiske råd og opplegg. Oppleggene er forankret i aktuell forskning, og boka bygger bro mellom akademisk teori og klasserommets praksis. Forfatteren tar også opp spørsmålet om hva elevene bør lese, og diskuterer hvilke kriterier man kan legge til grunn ved valg av læreverk og litteratur i skolen. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aLesing$xUndervisning $0før- og grunnskolen$1372.41$2BS$2BS$9nor
*74000$aHundre og en måter å lese leseleksa på
*740 $aEtt hundre og en måter å lese leseleksa på
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening