Levanger videregående skole

Alvorlige atferdsproblemer og lovende tiltak i skolen: en forskningsbasert kunnskapsstatus
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Alvorlige atferdsproblemer og lovende tiltak i skolen: en forskningsbasert kunnskapsstatus
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 370.153 SØR
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2000
Noter
  • Har bibliografi
ISBN
  • 82-90830-51-3
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     n
*0014740
*008060621                a          00nob 2
*015  $a0117578$bBIBBI
*015  $a711461$bBibliofilID
*019  $bl
*020  $a82-90830-51-3
*020  $bh.
*020  $cNkr 320.00
*035  $a0026751
*0823 $a371.93$zh$2d$25
*090  $c370.153$dSØR
*100 0$aSørlie, Mari-Anne$jn.
*24510$aAlvorlige atferdsproblemer og lovende tiltak i skolen$ben forskningsbasert kunnskapsstatus$cMari-Anne Sørlie
*260  $a[Oslo]$bPraxis$c2000
*300  $a287 s.$bfig.
*505  $aHar bibliografi
*650 1$aAtferd$0pedagogisk psykologi$1370.153$4d5
*650 2$aAtferdsvansker$xBarn$xSpesialundervisning$1371.93$4d5
*699 1$aAtferdsvansker$0spesialundervisning$1371.93$2BS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig SkolebiblioteketUTDANNING PEDAGOGIKK (Lytteboks) 370.153 SØR